top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight ماه و سنگ

پرسه های عاشـــقانه

اگر ماه بودم به هر جا كه بودم

سراغ تو را از خدا مي گرفتم

و گر سنگ بودم به هر جا كه بودي

سر رهگذر تو جا مي گرفتم

اگر ماه بودي به صد ناز شايد

شبي بر لب بام من مي نشستي

وگر سنگ بودي به هر جا كه بودم

مرا مي شكستي ، مرا مي شكستي



نظرات شما عزیزان:

shiva
ساعت18:14---4 دی 1389
سلام علی خوبی؟؟؟؟ وب قشنگی داری عزیزم ایشاا... همیشه موفق باشی


راستی منتظر حضور گرمت تو وبم هستم...

بای تا بعد...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در 4 دی 1389برچسب:,ساعت 12:45 توسط علی نيکنام| |

Design By : Night Melody