top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight هبوط

پرسه های عاشـــقانه

مرا كسی نساخت ، خدا ساخت
نه آنچنان كه كسی می خواست ،
كه من كسی نداشتم
كسم خدا بود ، كس بی كسان .
او بود كه مرا ساخت ، آنچنان كه خودش خواست
نه از من پرسيد و نه از آن " من ديگرم "
من يك گِل بی صاحب بودم
مرا از روح خود در آن دميد
و بر روی خاك و در زير آفتاب ،
تنهــــا رهايم كرد  
مرا به خودم وا گذاشت ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:,ساعت 21:14 توسط علی نيکنام| |

Design By : Night Melody