top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight خفته در چشم تو نازيست...

پرسه های عاشـــقانه

 

خفته در چشم تو نازيست كه من می دانم
نگهت دفتر رازيست كه من می دانم
قصه يی را كه به من طره كوتاه تو گفت
رشته عمر درازيست كه من می دانم
بی نيازانه به ما می گذرد دوست ، ولی
سينه اش بحر نيازيست كه من می دانم
گرچه در پای تو خاموش فتادست اين شمع
سايه را سوز و گدازيست كه من می دانم
يك حقيقت به جهان هست كه عشقش خوانند
آنهم ای دوست مجازيست كه من می دانم...


نظرات شما عزیزان:

مهین
ساعت13:39---3 مرداد 1391
عالیه.امروز یکی برام یه مصراع ازاین شعر رو نوشت با خط خوشش.دوسش دارم و آرومم میکنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در پنج شنبه 18 فروردين 1390برچسب:,ساعت 9:0 توسط علی نيکنام| |

Design By : Night Melody