top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف دل...

پرسه های عاشـــقانه

 

فكر كن اين همه حرف رو کيبورد باشه آدم نتونه حرف دلش رو تايپ کنه...

به سلامتی حرفای دلم كه هيشكی ازش خبر نداره...

.
.
.
به پندار تو :
جهانم زيباست !
جامه ام ديباست !
ديده ام بيناست !
زبانم گوياست !
قفسم هم ، طلاست !
بر اين ارزد ، كه دلم تنهاست ؟؟؟

.
.
.
اشتباه من اين بود
هر جا رنجيدم ، لبخند زدم
فکر کردند درد ندارد ، سنگين تر زدند ضربه ها را ...!!!

.
.
.

به شانه ام زدی
که تنهاييم را تکانده باشی
به چه دل خوش کرده ای ؟
تکاندن برف...
از شانه های آدم برفی !!!
.
.
.
برهنه ات ميكنند تا بهتر تو را بشكنند
اما نترس گردوی كوچك...
آنچه سياه می شود ، روی تو نيست...
دست آنهاست !!!

.
.
.
فرقی نداره ، چه زن باشی چه مرد!
وقتی تن بدهی ، دل ندهی...
فاحشه ای !!!

.
.
.
قلبمو عصب كشی كردم
ديگه نه از سردی نگاهی می لرزه
و نه از گرمی آغوشی ...

.
.
.
يه روز فكر ميكردم اگه اونو با غريبه ای ببينم
شهرو به آتيش ميكشم...
اما امروز برای ديدنش حاضر نيستم
كبريت بكشم !
.
.
.
اگه يه روز حس كردی تو يه زمان
عاشق دو نفری...
دومی رو انتخاب كن
 چون اگه واقعا عاشق اولی بودی...
به عشق دومی گرفتار نميشدی !
.
.
.
برگ در انتهای زوال می افتد ...
و ميوه در انتهای كمال ...
بنگر كه تو چگونه می افتی !
چون برگی زرد يا سيبی سرخ !

.
.
.

 چيزی را كه دوست داری به دست آور
 وگر نه مجبوری چيزی را كه به دست می آوری

دوست داشته باشی

.
.
.

وقتی كه زندگی برات خيلی سخت شد ، يادت باشه كه دريای آروم ، ناخدای قهرمان نمی‌سازه!
.
.
.
چه تنگنای سختی است
يك انسان يا بايد بماند، يا برود
و اين هردو ، اكنون برايم از معنی تهی شده است
و دريغ كه راه سومی هم نيست...

.
.
.
بهتر است منفور باشی به خاطر چيزی كه هستی 
تا محبوب باشی به خاطر چيزی كه نيستی...

.
.
.
هر كه با احساس باشد 
عاقبت خواهد شكست
اين جواب سادگيست...

.
.
.
خودت باش !
كسی هم خوشش نيومد...نيومد 
اينجا مجسمه سازی نيست!!!

.
.
.
بار زندگی رو با رشته عمرم بدوش ميكشم...
.
.
.
 دوست داشتن از عشق برتر است
و من هرگز خود را
تا سطح بلند ترين قله ی عشق های بلند
پائين نخواهم آورد ...

.
.
.

ديگر هيچ زمينی را به اميد مترسك زير كشت نخواهم برد
 چرا كه من ديده ام يك آسمان كلاغ
باران را در كلاه مترسك ، به ريشخند گرفته اند ...

.
.
.
صدای قلب نيست
صدای پای توست كه شبها در سينه ام می دوی
كافيست كمی خسته شوی
كافيست كه بايستی ...

.
.
.
يادها...
در خاطره می رقصند
و نام ها ...
گاهی می مانند و گاهی بی نشان می میرند ! 
.
.
.
من از نگاه كلاغی كه رفت فهميدم
سرنوشت درختان باغ من تبر است ...

.
.
.

  لبهات طعم سيگار ميداد
و من می دونستم

تو سيگار نمی كشی...
.
.
.
تو اين دنيای هيشكی به هيشكی...
اين يكی دستت بايد اون يكی دستت رو بگيره...
وگرنه خلاصی ،
خـــلاص

 

اندكی با تو بگفتم غــــــم دل ، ترسيدم كه دل آزرده شوی ،

ور نه...

سخن بسيار است ...

 

 

 

 


 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نرگس
ساعت0:58---15 ارديبهشت 1392


نرگس
ساعت14:58---12 ارديبهشت 1392
زیبا بود...
.
.
.
برهنه ات ميكنند تا بهتر تو را بشكنند
اما نترس گردوی كوچك...
آنچه سياه می شود ، روی تو نيست...
دست آنهاست !


خیلی زیبا بود


marmar
ساعت22:05---6 ارديبهشت 1392
سلام
وبت عالیه
من که خوشم اومد
به منم سر بزن


soheil
ساعت17:04---30 اسفند 1391
سلااااااااااااام وب قشنگی داری خوشحال میشم به من سر بزنی اگه خواستی تبادل لینک کنی با خبرم کن

alirezap1710
ساعت11:18---26 آبان 1391
سلام.وبلاگ بسيار زيبايي داري.لينكت كردم.راستي به منم سر بزن

saman
ساعت13:50---12 آبان 1391
salam dadash on vara nemiyayi haa montazeretama

aref
ساعت22:55---24 مهر 1391
salam webe khooby dary bein adress bia chat roome sar garm mishy

نیوشا
ساعت17:24---12 مهر 1391
سلام وبت خیلی قشنگه به منم سر بزن لینکت کردم

کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت22:10---9 مهر 1391


نه تو می مانی و نه اندوه

و نه هیچیک از مردم این آبادی...

به حباب نگران لب یک رود قسم،

و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،

غصه هم می گذرد،

آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...

لحظه ها عریانند.

به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز.



م
ساعت21:02---9 مهر 1391
پیش از آن که در خودم ،
غرق شوم ،
بـَــرم گردان !
هیچ کس برای قایقی که واژگون شده‌ است ،
دست تکان نمی‌دهد !!





ایــــــزدمهـــــــــر
ساعت13:58---6 مهر 1391
نميدانم چرا چشمانم گاهي بي اختيار خيس ميشوند... ميگويند حساسيت فصلي است. آري من به فصل فصل اين دنياي بي تو حساسم.

گلنوش
ساعت20:14---5 مهر 1391
لحظه های نابٍ بودن را تو معنا می کنی

در زمســتان نگاهـم شعله برپا می کنی

بی تو شعرم عاجز و بیهوده از جاری شدن

بیت بیت دلخوشی ها را تو زیبـا می کنی

مــــن به عشــــقت دلخوشم

تنهــــــــا در ایـــن ویرانه هــــا

حیــف از این عشقی که داری،

ســـــــــــاده حاشا می کنی...

تن به امید رسیدن، مرگ را پس می زند،

بی خبر از آرزوهایی که رویـــــا می کنی

ازتو دلگیـــــــرم ...!!!

تـــــویی که می نشینی باغـــــــــرور

ارتحال دل سپردن را تماشا می کنی!!!



گلنوش
ساعت20:02---5 مهر 1391
عشق شاید تنها جایزه ی این روزگار نامهربان است كه برای بردنش نیازی به پارتی نیست !! برایش مهم نیست كه تو "شاهی یا گدا" ! مردی یا زن ! هر چه كه هستی ، باش ! فقط تنها شرطش این است كه ارزش آن را بشناسی و حرمتش را نگه داری... .

گلنوش
ساعت19:53---5 مهر 1391
پاییز میرسد ...

و از انبوه برگهای زرد رنگ ،

میوه هایی طلایی رنگ باقی مانده اند !

انبوه برگهای رقصنده با باد ...

هیچگاه اجازه جلوه به میوه ها را نداده بودند؛

چه در بهار وچه در تابستان !

و عجیب که خزان ،

برگها را بیقیمت کرد و میوه ها را قیمتی !



گلنوش
ساعت14:56---5 مهر 1391
اره ایرانسل به درد نمیخوره...
منتظرم اپ کنی...
باشه حتما خبرت میکنم...
ممنون که لینکم کردی...


کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت12:39---5 مهر 1391


هر روز بی تو روز مباداست، روزی شبیه به دیروز،روزی شبیه به امروز،روزی شبیه به فردا!



گلنوش
ساعت17:37---3 مهر 1391
سلام ممنون
راستی یه سوال تو نمیخوای اپ کنی؟


گلنوش
ساعت23:14---1 مهر 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااام
وبلاگ خوبی داری خواستی به من هم ســـــــــــــــــــــــــــــ ربزن.

خدا . . . . . .
دلم ميان اين همه آدم . . .
ميان اين همه پيچيدگي . . .
ميان اين همه تکلف . . .
ميان تمام قفل هايي که . . . قصد باز شدن ندارند . . .
فقط کمي . . . سادگي مي خواهد . . .
و دلم کسي را مي خواهد که نپرسد :
"حواست به من هست ؟ "
فقط بيايد با اندکي نگاه . . . آرام بگويد:
..."حواسم به تو بود ! "
دلم . . .
بودن مي خواد . .
ميانِ اين همه ضمير . . .
دلم . . .
معجزه مي خواهد . . .
در حدِ خدايي بودنت . . .
دلم . . .
کمي آرامش مي خواهد . . .
آرامشي عميق . . .
آرامشي پر از حضورِ تو . . .
بودنِ تو . . .
راستي خداييِ خوبِ من . . .
دلم هواي ديروز را کرده . . .
ديروز را . . . يادت هست ؟!
هوايِ روزهايِ کودکي را . . .
دلم ميخواهد . . .
دفتر مشقم را باز کنم و . . . دوباره تمرين کنم . . . !!
دلم ميخواهد مثل ديروز . . . قاصدکي بردارم . . .
آرزوهايم را به دستش بسپارم تا . . . براي تو بياورد . . . الفباي زندگي را . . .
ميخواهم خط خطي کنم . . .
تمام آن روزهايي را که . . . دل شکستم و . . . دلم را شکستند . . .
دلم ميخواهد اين بار . . .
اگر معلم گفت در دفتر نقاشي تان . . . هر چه ميخواهيد بکشيد . . .
تنها و تنها نردباني بکشم . . . به سوي تو . . .
دلم ميخواهد اين بار . . . اگر گلي را ديدم . . . آن را نچينم . . .
تقديمش کنم به نگاه مهربانت . . . .
دلم . . .
خيلي چيز ها مي خواهد . . .
راستي . . .
خدا!
مي شود باز هم كودك شد؟؟!!
من . . .
دلم برايِ نگاهِ معصومِ کودکي ام . . .
حسابي تنگ است . . . !



Lover
ساعت14:40---31 شهريور 1391
آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o
o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o
o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o


Lover
ساعت10:48---31 شهريور 1391
سلام
وبلگ قشنگي داري
خوشحال ميشم بهم سر بزني
اگه با تبادل لينك موافقي خبرم كن


م
ساعت22:09---24 شهريور 1391
آهاي شماهاي كه دلي داريد به وسعت دريا

مواظب خودتون باشيد

سلااام. شما هم لینک شدی



م
ساعت19:50---23 شهريور 1391
زیبا بود

رضا
ساعت17:41---20 شهريور 1391
با سلام و خسته نباشید خدمت دوست عزیز ، سایت زیبا و پرمحتوایی داری امیدوارم در مدیریت این سایت موفق باشید
اگر با تبادل لینک با وبلاگ من موافقین ابتدا وب مرا با عنوان آنتی ماسون لینک کنید سپس به من اطلاع دهید تا سایت شما را با چه عنوانی لینک کنم
با تشکر از سایت خوبتان خدانگهدار


ارمین
ساعت23:07---18 شهريور 1391
اگه فرااموشم کنی میرم سراغ سرنوشت / میگم چرا اسم منو فقط تو قلب تو نوشت







اگه فراموشم کنی سلطان قصر غم میشم / مثل یه شمع بی فروغ لحظه به لحظه کم میشم . . .


نسیمـــ
ساعت22:20---18 شهريور 1391
باور کردن دروغ‌هايت را پاي حماقتم ننويســـ ...
من دوست دارمـــ دنيا جاي بهتريـــ باشد ...
حتيـــ با خيالاتـــ خامـــ !!!!!
وبلاگ قشنگی داری + اپم


zahra
ساعت18:00---16 شهريور 1391
وب تو هم زیباس مرسی سر زدی.

farinaz
ساعت17:09---6 شهريور 1391
وبلاگتون تلخ و قشنگه.من هم با کمال میل لینکتون می کنم.

شــيــــ احسان ـطون
ساعت22:11---4 شهريور 1391
20

sepideh
ساعت23:12---4 مرداد 1391


sepideh
ساعت12:35---1 مرداد 1391
بهترین درس های زندگی

در بدترین شرایط

و از بدترین اشتباهات

آموخته میشوند . . .


*طاعات و عباداتتون قبول*


sepideh
ساعت16:54---29 تير 1391
سلام
من وبمو عوض كردم. اسمش ღروياي صورتيღ و آدرسش http://pink-dream.fardblog.com/ هست. من لينكتون كردم اگه خواستيد لينكم كنيد.
باتشكر سپيده!


sepideh
ساعت10:14---28 تير 1391
عازم یک سفرم ، سفری دور به جایی نزدیک

سفری از خود من تا به خودم ، مدتی هست نگاهم

به تماشای خداست و امیدم به خداوندی اوست

فرا رسیدن ماه رمضان ، ماه بارش باران رحمت الهی مبارک

التماس دعا


مست هوشیار
ساعت21:41---21 تير 1391
سلام وبت خوبه
ولی تو رو خدا کمی طنز هم بذار


sepideh
ساعت20:34---14 تير 1391
امشب ز کَرَم حق گُهرى داد به نرجس / وز برج ولایت قمرى داد به نرجس

خوش باش که حق بال و پرى داد به نرجس / برخیز که زیبا پسرى داد به نرجس

میلاد صاحب الزمان بر شما مبارک


سارا
ساعت13:40---31 خرداد 1391
متنفرم از وبلاگایی که میام توشون
می بینم عمریه آپ نکردن


sepideh
ساعت10:07---28 خرداد 1391
در دشمنی دورنگی نیست
کاش دوستان هم در موقع خود چون دشمنان بی ریا بودند . . .
«دکتر شریعتی»


حرفهایی برای نگفتن
ساعت2:38---26 خرداد 1391
خداوندا تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچک

ولی جالب اینجاست ٬ تو به این بزرگی من کوچک را فراموش نمیکنی

ولی من به این کوچکی تو را فراموش کرده ام


عاشقانه
ساعت17:02---22 خرداد 1391
سلام وبت بسیار عالی بود خوشحال میشم به منم سر بزنی

دوستم
ساعت1:48---21 خرداد 1391
به این وب هم سر بزنید

رسول
ساعت19:25---18 خرداد 1391
سلام خوشحال میشم به منم سر بزنی

Oldlove
ساعت22:41---6 خرداد 1391
بهـتر از جمله
دوســتـت دارم
جملــه بهـت اعـتماد دارمـه
هر كســـي ميتـونه هـر كـي رو دوسـت داشـته باشـه
ولي به هـر كسي نـميشـه اعتمـاد كــــرد.....!
... به سلامتي اونائي که بهشون اعتماد داريم


سلام داداشم
ممنون كه وبم سر زدي
شما هم وب جالبي داريد
اما حتما به وب اصليم سر بزن
جملهاي زيادي اونجا هست
كه حتما بدرد وبت ميخوره
فعلا
يا حق
مركز اس ام اس و جملات عاشقانه در ايران


Oldlove
ساعت22:36---6 خرداد 1391
خــدا جـونـــم
يــه بـــار reset کـن لطفـــا ؛
زنـدگــيِ خيليــــا هَنـــگ کـــرده ...


آینه ی نابینا
ساعت23:38---4 خرداد 1391
ارنست چگوارا:
دستم بوی گل می داد مرا به جرم چیدن گل محکوم کردند .
اما هیچ کس نیندیشید که شاید گلی کاشته باشم.




سلام دوست خوبم !
مرسی از حضور مهربونت .
شمام لینک شدی .
شاد باشی .


آبی
ساعت0:03---2 خرداد 1391
سلام
آپم و منتظرت


behrad
ساعت21:48---31 ارديبهشت 1391
کارتحرف نداره داداشی دمت گرم


آینه ی نابینا
ساعت0:03---30 ارديبهشت 1391
بدهکاریم به یکدیگر به خاطر تمام دوستت دارم های ناگفته ای که پشت دیوار غرورمان ماندند و ما آنها را بلعیدیم تا ثابت کنیم منطقی هستیم .
سلام دوست من !
بیشتر پست هات رو خوندم . بعضی هاشون خیلی قشنگن . حرف دل خیلی از ماهاس .
شاد باشی دوست من .


amorous
ساعت19:16---29 ارديبهشت 1391
ســــــــــلام خسته نباشید وبلاگ خیلی خوبی دارید من شمارو با افتخار لینک می کنم اگر قابل دونستید به من هم سر بزنید

farhad
ساعت12:34---28 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزيزم وب جالب و پر محتوايي داري كلا يه چرخ زدم خيلي جالب بود استفاده كردم اميدوارم كه موفق باشي خوشحال ميشم كه به وب من هم سر بزنين و نظر زيباتون رو ثبت كنين

هانیه
ساعت14:19---22 ارديبهشت 1391
سلام من شمارو لینک کردم ممنون از اینکه بهم سر زدی

mehrnaz
ساعت22:14---21 ارديبهشت 1391
من چشم هایـــم را بستم و تو قایــم شدی !

من هنـــوز روزها را می شــمارم !

و تـــو پیدا نمی شوی !

یا من بازی را بلــد نیستم !

یا تو جر زدی !

رفته‌ای وُ من

هرچــــــــــه می‌کِشم

تمام نمی‌شود این درد... !

وبت عالیه بازم بهت سر میزنم اگر به من سر بزنی خوشحال میشم.نظر یادت نره


نوشته شده در سه شنبه 7 بهمن 1398برچسب:,ساعت 14:1 توسط علی نيکنام| |

Design By : Night Melody