top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight زندگی زندگی زندگی

پرسه های عاشـــقانه

 

وقتی من به دنيا اومدم پدرم ۳۰ سالش بود يعنی سنش ۳۰ برابر من بود  وقتی  من ۲ ساله شدم پدرم 
32 ساله شد يعنی ۱۶ برابر من وقتی من ۳ ساله شدم  پدرم  ۳۳ ساله شد يعنی ۱۱ برابر من وقتی من
5 ساله شدم پدرم ۳۵ ساله شد يعنی  ۷  برابر من وقتی من ۱۰ ساله شدم پدرم ۴۰ ساله شد يعنی ۴
برابر من وقتی من  ۱۵  ساله شدم پدرم ۴۵ ساله شد يعنی ۳ برابر من وقتی من ۳۰ ساله شدم پدرم 60
ساله شد يعنی 2 برابر من

م‍‍ی ترسم اگه ادامه بدم از پدرم بزرگتر بشم !!!

دنيا را بد ساخته اند...

کسی را که دوست داری، تو را دوست نمی دارد.

کسی که تو را دوست دارد ،تو دوستش نمی داری

اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد

به رسم و آئين هرگز به هم نمی رسند

واگه يک روز کسی بهت گفت که دوست دارم

توسعی نکن بهش بگی دوسش داری

اگه گفت عاشقته سعی نکن عاشقش باشی

اگه بهت گفت همه زندگيش تويی

سعی نکن همه زندگيت باشه

چون يک روز مياد و بهت ميگه که ازت متنفرم
اونوقت تو نمی تونی ازش متنفر باشی !

رسم زندگی اين است ،يک روز يکی رو دوست داری و روز بعد تنهايی به همین سادگی ، اون رفته است
 و همه چيز  تمام شده است. 
 مثل يک مهمانی که به آخر رسيده است و تو به حال خود رها میشوی  ...

چرا غمگين میشوی اين رسم زندگی است،
تو نميتوانی آن را تغيیر بدهی،
پس تنها آواز بخوان اين تنها کاريست که از دست تو برميايد...

 



نظرات شما عزیزان:

a6k
ساعت0:24---16 تير 1390
salam
veblog ghashangi dari
be manam sar bezan khoshhal misham


عشقمون
ساعت12:02---23 ارديبهشت 1390
ممنون عزیزممممممممممم
تقدیم به تو
)
There is a time to be in love and there is a time to move beyond it.



There is a time to be related and enjoy the relationship, and there



Is a time to be alone and to enjoy the beauty of being alone.



And everything is beautiful.



زماني فرا مي رسد كه به عشق رسيده اي و زماني فرا مي رسد كه به وراي عشق ميرسي.



زماني فرا مي رسد كه پيوند مي يابي و از اين پيوند لذت مي بري



و زماني خواهد رسيد كه تنهايي و از زيبايي تنها بودن لذت مي بري .



آري هر چيز و هر زماني زيباست.





عشقمون
ساعت10:50---23 ارديبهشت 1390
یادم رفت بگم



_______________ %%

______________ %%%

_____________ %%%%%

____________ %%%%%%

_____________ %%%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%

_____________ %%%__%%

_____________ %%%__%__%

_____________ %%%___%__%

_____________ %%%___%___%

_____________ %%%___%____%

_______ %%____%%%__%____%

______ %__%__%%%%%%__%%

______ %___%%_____%____%%

_______ %____%%%%%_%%

________ %___________%%

_________ %_________%%

_________ %%__سلام___%%

________ %%_________%%%

_______ %%___من آپم____%%%

______ %%______زود بیا_____%%

_____ %%_______منتظرم_____%%

_____ %%__________________%%

_____ %%%_____ نظر یادت نره__%%

______ %%_______________%%%

_______ %%%____________%%%

_________ %%%%________%%%

___________ %%%%%%%%%



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در یک شنبه 18 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 10:45 توسط علی نيکنام| |

Design By : Night Melody