top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight روز مادر مبارک...

پرسه های عاشـــقانه

 

 نه

فردا نه 
چند ساعت بعد هم نه  
چند ثانبه دبگر هم نه...  
همين الان  
برای مادرت يک کاری بکن  
اگر زنده است دستش را  
اگر به آسمان رفته است قبرش را ….  
اگر پيشت نيست ، يادش را ….  
اگر قهری ، چهره اش را ….  
اگر آشتی هستی پايش را...  

 ببوس....


شعر مادر از مرحوم ايرج ميرزا شاعر دوره قاجاريه

گويند مرا چو زاد مادر

پستان به دهن گرفتن آموخت

شبها بر گاهواره من

بيدار نشست وخفتن آموخت

دستم بگرفت و پا به پا برد

تا شيوه راه رفتن آموخت

يك حرف و دو حرف بر زبانم

الفاظ نهاد و گفتن آموخت

لبخند نهاد بر لب من

بر غنچه گل شكفتن آموخت

پس هستی من ز هستی اوست

 تا هستم و هست دارمش دوست...

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

مانا
ساعت19:49---1 مهر 1390
سلام وب جالبي داريد.تبريك ميگم.ب وبلاگ منم سري بزنيد خوشحال ميشم.ممنونم

کولی
ساعت20:09---7 خرداد 1390
من چرا تو پیوندهات نیستم

كولي
ساعت20:51---2 خرداد 1390
بله بله
روز مادر مبارك
آپم بدو بيا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:,ساعت 20:7 توسط علی نيکنام| |

Design By : Night Melody