top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight شاعر دنيا من اگه بودم...

پرسه های عاشـــقانه

 

شاعر دنيا ، من اگه بودم...
 آغاز شعرم ، با كلام پدرم بود
تشنه تو صحرا ، من اگه بودم...
آب حياتم ، توی دست پدرم بود
وای اگه گندم ، پوست تنم بود
اونكه با دستاش ، منو می كاشت ، پدرم بود...
ريشمو تو خاك ، اگه ميگذاشت ، پدرم بود...
پدر جونه ، پدر روحه ،
پدر دينه و ايمونه ،
پدر خسته ، پدر بيـزار ،
از اين دنيای ديوونه
پدر نوره ، پدر اميد ،
پدر عشقـه كه می مونه ،
پدر خندون ، ولی گريون
از اين دنيای ديوونه
از اين دنيای ديوونه
پدر عشـــقه كه می مونه...
روز پدر مبارك...


نظرات شما عزیزان:

سکوت
ساعت20:44---1 تير 1390
سلام
من آپم و منتظر حضور پر مهرتم


Adliana
ساعت18:54---28 خرداد 1390
سلام عزیز
لینک شدی...






sara
ساعت12:36---27 خرداد 1390
سلام.وبت بی نهایت جالبه.به من هم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در چهار شنبه 25 خرداد 1390برچسب:,ساعت 17:8 توسط علی نيکنام| |

Design By : Night Melody