top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight دل من

پرسه های عاشـــقانه

 

دل من چه خردسال است.
ساده می نگرد...
ساده می خندد...
ساده می پوشد...
دل من از تبار دیوارهای کاهگلی است...
ساده می افتد.
ساده می شکند.
ساده می میرد.
دل من تنها سخت می گیرد...


انسان کلاً موجودیه که وقتی خرش از پل بگذره ، همه چی یادش میره
اونی هم که اینو قبول نداره خرش هنوز روی پله...


نظرات شما عزیزان:

ابوالفضل
ساعت22:38---8 اسفند 1390
سلام

منم با افتخار شما را با عنوان پرسه هاي عاشقانه لينك كردم از شما هم ممنون كه منو لينك كرديد


arezoo
ساعت15:36---5 اسفند 1390
گوشهایم را می گیرم ... چشم هایم را می بندم ... و زبانم را گاز می گیرم ... ولــــی ... حـــریـــفِ افکارم نمی شوم ... چقـــدر دردنــــاک است ... فــهــمــیــدن !

زهرا
ساعت13:19---29 بهمن 1390
باوفا! مهر تو اندر جان ماست
زندگی بی دوستی زندان ماست
کم بزن آتش دل بی تاب را
یاد خوبت روز و شب مهمان ماست . . .



سکوت
ساعت18:26---28 بهمن 1390
سلام
خوبی
من چند بار اومدم شما تشریف نیاوردید گفتم حتماً خوشتون نمی آید
مطلبت به دلم نشست
دوست داشتی هر از گاهی بهم سر بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در جمعه 28 بهمن 1390برچسب:,ساعت 9:34 توسط علی نيکنام| |

Design By : Night Melody