top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight تو کز نجابت صدها بهار لبريزی...

پرسه های عاشـــقانه

 

تو کز نجابت صدها بهار لبريزی
چرا به ما که رسيدی هميشه پاييزی؟

ببين! سراغ مرا هيچ‌کس نمی‌گيرد
مگر که نيمه شبی، غصه‌ای، غمی، چيزی

تو هم که می‌رسی و با نگاه پُر شورت
نمک به تازه ‌ترين زخم‌ هام می ‌ريزی

خلاصه حسرت اين ماند بردلم که شما
بيايی و بروی ، فتنه برنيانگيزی

بخند ! باز شبيه هميشه با طعنه
بگو که: آه! عجب قصه‌ی غم‌انگيزی

بگو که قصد نداری که اذيتم بکنی
بگو که دست خودت نيست تا بپرهيزی

ولی.. . ببين خودمانيم مثل هر دفعه
چرا به قهر، تو از جات برنمی‌خيزی؟

نشسته‌ای که چه؟ يعنی دلت شکست؟همين؟
ببينمت... ولی انگار که اشک می‌ريزی

عزيز گريه نکن ، من که اولش گفتم:
تو از نجابت صدها بهار لبريزی


بـــــــهــــــــــــــار من گـــــــذشتـــــــــــــه شــــــــــايد ...


نظرات شما عزیزان:

قلب تنها رضا
ساعت9:57---27 مهر 1392
سلام از وبت خوشم اومد بخصوص از حرفای عاشقانه نویسنده تونایی چون تو نباید وبلگشو خالی بزاره افسوس خوردم که چرا مطالب زیبات کم وبازدید کنندگانت کم حتما به وبم سری بزن چون نظرات ادمای مثل تو می تونه در بهتر شدن وبلاگم کمکم کنه منم بتونم کمک می کنم اردت مند شما رضا

sogand
ساعت0:19---19 مرداد 1392
سلام .خوبی؟خیلی وقته نیومدم سر بزنم.معذرت.اما حالا اومدم بدو نظر بذار که دلم شاد شه بعد اینهمه مدت که اومدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در جمعه 6 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 14:25 توسط علی نيکنام| |

Design By : Night Melody