top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight خاطرات كودكی زيباترند( خاطرات دهه شصتيا)

پرسه های عاشـــقانه

تيركمون سنگی ( ما ميگفتيم دوشاخ) با قدرت تخريب بالا!!!

ساخت خودم

تيركمون مگسی بازم ساخت خودم

سرعت و دقت بالا در هدف گيری!!!

از پشت بوم هم گنجشك ميزدم هم بچه محلا رو!

ميكرو ...

اين كه ديگه معرف همه هست

والر...

زمان جنگ خيلی كاربرد داشت

يادش بخير


نظرات شما عزیزان:

mojtaba
ساعت17:22---23 اسفند 1392
سلام وب قشنگی داری

محسن
ساعت7:41---11 اسفند 1392
سلام به دهه شصتی از یک دهه شصتی، راستی چرا به ما میگند نسل سوخته؟(این پدر سوخته ها میگن)
بچه های الان یکذره از این خاطره ها را ندارند
به ما می گویند نسل سوخته. شاید به این خاطر باشد که توضیح می دهم. بچه که بودیم دوره پدرسالاری بود. کسی جرات نداشت روی حرف پدر حرف بزند، شلوغ که می کردیم مامان می گفت:«بذار باباتون بیاد تا بهتون بگم». بابا یک موتور یاماها صد داشت، اصل ژاپن، عجب اگزوزی هم داشت، از سر کوچه صدایش می آمد. چند ثانیه ای فرصت داشتیم تا خراب کاری ها را جمع و جور کنیم.

بیچاره مادرم که باید غیر از کار روزمره خانه و مراقبت از چند بچه قد و نیم قد و شیری و غیر شیری، قالی هم ببافد، ما هم مجبور بودم کمک کنیم، دختر و پسر هم نداشت، خصوصا تابستان که بی کار می شدیم.

مدرسه رفتن با شلوار گرم کن و دمپایی همان قدر عادی بود که الان داشتن تلفن همراه برای بچه های ابتدایی. لباس و کیف و کفش برادر و خواهر بزرگ تر به کوچک تر ها ارث می رسید، یک نایلون یا یک کش که به دور کتاب و دفتر ها کشیده می شد می توانست جای خالی کیف های شیک امروزی را پرکند. البته دوره من وفور نعمت حساب می شد نسبت به مثلا برادرم که شش سال از من بزرگتر است و من هنوز در خاطرم هست که پاکت های سیمان را جمع آوری و با قیچی به شکل برگ دفتر برش می زد و با یک دوخت ساده با تار و پود قالی، یک دفتر مشق تمیز و مرتب با فناوری روز درست می شد...
http://mohsenoon.blogfa.com/post/204/
یا علی


دختر خوشمله
ساعت3:31---6 اسفند 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟ خیلی وب قشنگی داری واقعا لذت بردم ممنون میشم به سایت منم یه سری بزنی خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت دوست دارم بووووووووووووس منتظرتم گلم بابای

قلب یخی
ساعت11:15---26 مهر 1392
سلام عزیز.وبلاگ دارم به یه نویسنده واسه همکاری لازم دارم.اگه میتونی بیا تو نظرات بگو واست نام کاربری بسازم

sepideh
ساعت14:31---24 مهر 1392
slm mer30 behem sar zadi bazam biya.bye

زی زی
ساعت18:30---23 مهر 1392
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$___ _
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
________میخوام بترکونی_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$


نیلوفر
ساعت11:37---22 مهر 1392
سلام وب بسیار زیبایی داری خوشخال میشم به منم سر بزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:,ساعت 10:55 توسط علی نيکنام| |

Design By : Night Melody