top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight قصه عشق

پرسه های عاشـــقانه

عشق اگر با تو بيايد به پرستاری من
شب هجران نكند قصد دل آزاری من
روزگاری كه جنون رونق بازارم بود
 تو نبودی كه بيایی به پرستاری من
برگ پائيزی ام و خسته دل از باد خزان
باغبان نيز نيامد پی دلداری من
اشك گرم و غم عشق آمد وجانا چه كنم ؟
گر به فردا نرسد اين شب بيداری من
من و ديوانگی و مهر و وفا يار شديم
تا تو باشی و عشق و وفاداری من
عشق اگر با تو بيايد به پرستاری من
قصه عشق شود قصه بيماری من ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:,ساعت 22:18 توسط علی نيکنام| |

Design By : Night Melody