top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight محتاج

پرسه های عاشـــقانه

 


امروز كه محتاج تو ام جاي توخالی است
فردا كه مي آيی به سراغم نفسی نيست
بر من نفسی نيست ، نفسی نيست
در خانه كسی نيست
نكن امروز را فردا
بيا با ما كه فردايی نمی ماند
كه از تقدير و فال ما
در اين دنيا كسی چيزی نمی داند
تا آينه رفتم كه در آن آينه هم جز تو كسی نيست
من در پی خويشم به تو بر می خورم اما
در تو شده ام گم كه به من دسترسی نيست
نكن امروز را فردا
دلم افتاده زير پا
بيا ای نازنين ای يار
دلم را از زمين بردار
در اين دنيای وانفسا
تويی تنها منم تنها
نكن امروز را فردا ، بيا با ما ،بيا تا ما
امروز كه محتاج توام جای تو خالی ست
فردا كه مي آيی به سراغم نفسی نيست
در اين دنيای ناهموار
كه می بارد به سر آوار
به حال خود مرا مگذار
رهايم كن از اين تكرار
سر آن كهنه درختم كه تنم غرقه برف است
حيثيت اين باغ منم
خار و خسی نيست



نظرات شما عزیزان:

غزل
ساعت17:07---6 فروردين 1390
dar yek kalame ali bod

friend
ساعت13:50---20 اسفند 1389
سلام عزیزم وب خیلی قشنگی بود تو وب منم بیا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در 9 آبان 1389برچسب:,ساعت 14:14 توسط علی نيکنام| |

Design By : Night Melody