top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight دلتنگی...

پرسه های عاشـــقانه

 

رد پاهايم را پاک می کنم 
به کسی نگوئيد 
من روزی در اين دنيا بودم. 
خدايا 
می شود استعـــــفا دهم؟! 
کم آورده ام ...!
 
در جستجوی تو چشمانم از نفس افتاد ،  
در کجای جغرافيای دلت ايستاده ام که خانه ام ابری است ،  
هميشه دلتنگ توام ...
 
 
 
 
 برما گذشت خوب و بد...
 
اما تو روزگـــــار
فکری به حال خويش کن!
این روزگار نیست !!!


نظرات شما عزیزان:

nima
ساعت10:59---5 خرداد 1390
وب قشنگی داری به منم سر بزن

سکوت
ساعت20:59---1 خرداد 1390
سلام
مرسی از حضور قشنگت تو وبم
خوشحال می شم بازم بهم سر بزنی دوست من
یه کوچولو آپ هستم
راستی منم شما رو لینک کردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در چهار شنبه 28 ارديبهشت 1390برچسب:,ساعت 21:18 توسط علی نيکنام| |

Design By : Night Melody