top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight چقدر دلم تنگه...

پرسه های عاشـــقانه

 
 

    چند ميگيری حرفامو گوش كنی ؟؟؟

   تو اين دوره زمونه ، روانپزشك تنها كسيه كه پول ميگيره و درد و دلاتو گوش می كنه...

   چقدر ما آدما تنهـــا شديم... 


    دلم گرفته از اين روزها دلم تنگه...............

    فصل دلتنگی هميشه زودتر از اونی شروع ميشه که فکرشو ميکنی
    شايد خودت رو در اوج ببينی ولی دل ...
    مثل شيشه ای ميمونه که اگه شکست ديگه شکسته
    مثل چينی ميمونه که اگه ترک برداشت با هزار بار بند زدن هم باز يه از کار افتادست
    مثل گلی ميمونه که اگه پر پر شد ديگه مرده
    پس بگو با اين گل پرپر ، 
    چطوری از پشت شيشه شکسته دلتنگی ،
   چينی ترک خورده وجودمو بند بزنم؟؟؟؟
  
ديدی تا حالا اگر کسی رو دوست داشته باشی دلت نمياد اذيتش کنی؟
دلت نمياد شيشه دلش رو با سنگ زخم زبون بشکنی؟
دلت نمياد ازش پيش خدا شکايت کنی حتی اگر بره و همه چيزو با خودش ببره...
حتی اگر از اون فقط های های گريه  شبانت بمونه و عطر اخرين نگاهش...
حتی اگر بعد از رفتنش پيچک دلت به شاخه نازک تنهايی تکيه کنه.
ديدی؟ هر گوشه و کنار شهر
هر وقت کسی از کنارت رد ميشه که بوی عطرش رو ميده چه حالی ميشی؟
بر ميگردی و به اون رهگذر نگاه ميکنی تا مطمئن بشی خودش نبوده...
 
خياط خوبی است خدا
اما
دل مرا
به عمد يا سهو ، نمی دانم
شايد بی هوا
تنگ به سينه ام کوک زد ... !

 



نظرات شما عزیزان:

محبوبه
ساعت23:19---10 مهر 1390
318 (1

تا بودیم نبودیم کسی

کشت ما را غم بی هم نفسی

تا که رفتیم همه یار شدند

ما که خفتیم همه بیدار شدند

قدر آیینه بدانید چو هست

نه در آن وقت که افتاد و شکست...

سلام علی آقا..بدترین چیز تو دنیا دلتنگیه

مخصوصا وقتی که دلتنگ کسی باشی

که مطمئنی اصلا بهت فکر نمیکنه

تو این مواقع باید چیکار کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟





هستی
ساعت5:59---22 تير 1390
گاهی خدا آن قدر صدایــــــــت را دوست دارد

که سکـــــــــــوت میــکند

تا تو بارهــا بگویی

خدای مـــــــن …


سکوت
ساعت13:22---17 تير 1390
سلام
من آپم و منتظر حضور پر مهرت خوشحال می شم بیایی


الینا
ساعت11:22---17 تير 1390
سلام عزیزم خوبی؟ واقعا وبلاگت قشنگه خیلی خوشم اومد ایول موفق باشی _ من یه سایت ساختم که عکس و مطالب باحال میزارم هر روزم آپ میکنم ممنون میشم بهم سر بزنی و خواهش میکنم منو با نام بیا تو حالشو ببر بلینک گلم منتظرت هستم هاااااااااااااااا بایییییییییییییییی تقدیم به تو

aminalhob
ساعت20:43---14 تير 1390

سلام عزيزم
خيلي زيبا بود....
وب خيلي خوب با صفايي داري يه سري هم به من بزن اگه برات زحمتي نميشه هم وب منو لينک کن اگه ميشه ,اگه خواستي هم بگو تا
لينکت کنم
اومدي هم نظر يادت نره
دمت گرم
مدير سايت فقط به خاطر تو
aminlove96@yahoo.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در سه شنبه 14 تير 1390برچسب:,ساعت 19:47 توسط علی نيکنام| |

Design By : Night Melody