top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight اينجا آسمان ابريست ...

پرسه های عاشـــقانه

 
اينجا آسمان ابريست ، آنجا را نمی دانم...

اينجا شده پائيز ، آنجا را نمی دانم...

اينجا فقط رنگ است ، آنجا را نمی دانم...

اينجا دلی تنگ است ، آنجا را نمی دانم...

 

 

 

از يه جايی به بعد...

ديگه نه دست و پا می زنی

نه بال بال ميزنی

نه دل دل ميكنی

نه داد و بيداد ميكنی

نه گريه ميكنی

نه مشتتو ميكوبی تو ديوار

نه سرتو ميزنی به ديوار

نه...

از يه جايی به بعد فقط سكوت ميكنی...

 



نظرات شما عزیزان:

مـریــم
ساعت14:45---6 آذر 1390

حــوصله ات که سـر مـی رود ؛ بـا دلــــــــم بــازی نکـن ، مـن در بـی حـوصـله گـی هـایــم بـا تـــو زنـدگـی کـرده ام...!!!


ترانه بهاری
ساعت18:55---4 آذر 1390
سلام وبلاگ خوب و قشنگی داری . دوست داشتی می توانی از وبلاگ من هم دیدن کنی واگر خوشت آمد از طریق سیستم تبادل لینک هوشمند با من لینک کن . خداحافظ موفق باشی

ترانه بهاری
ساعت18:55---4 آذر 1390
سلام وبلاگ خوب و قشنگی داری . دوست داشتی می توانی از وبلاگ من هم دیدن کنی واگر خوشت آمد از طریق سیستم تبادل لینک هوشمند با من لینک کن . خداحافظ موفق باشی

moein
ساعت21:57---29 آبان 1390
سلام وب خوبی داری من لینک کردم

سکوت
ساعت19:38---29 آبان 1390
سلام
خیلی دیر اومدی
قشنگ بود آدم یه وقتی مجبور به داشت سکوت می شه
یه چند وقته گیر دادی به سکوت


در کل بسیار زیبا بود


شیرین
ساعت16:33---29 آبان 1390
درسته
باید تجربه کرد تا درک کرد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در یک شنبه 29 آبان 1390برچسب:,ساعت 10:14 توسط علی نيکنام| |

Design By : Night Melody