top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight

پرسه های عاشـــقانه

 

خوش به حال باد  ،
گونه هايت را لمس می کند
 و هيچ کس از او نمی پرسد که با تو چه نسبتی دارد
کاش مرا باد می آفريدند     ،
همانقدر بخشنده و آزاد...

لنگه های چوبی در حياطمان...
گر چه كهنه اند و جير جير می كنند
محكمند...
خوش به حالشان كه لنگه همند... 


نظرات شما عزیزان:

مـریــم
ساعت11:50---11 آذر 1390

دلم میخواد زندگیمو موقت بدم دست یه نفر دیگه و بگم :

تو بازی کن تا من برگردم.

نسوزی ها !!!!


مـریــم
ساعت21:54---6 آذر 1390

هرگز فراموش نمی کنم
سخنانی که از چشمان تو شنیدم
می گویند چشمها هرگز
دروغ نمی گویند
اما من شیرین ترین دروغ ها را
از چشمان تو شنیدم
آن هنگام که می گفتند:
دوستت دارم….!


ali
ساعت12:59---5 آذر 1390
تماشایی ترین تصویر دنیا می شوی گاهی

دلم می پاشد از هم بس که زیبا می شوی گاهی

حضور گاه گاهت بازی خورشید با ابر است

که پیدا می شوی گاهی و پنهان می شوی گاهی




سکوت
ساعت18:41---3 آذر 1390
سلام خوبی علی آقا
قشنگ بود
من یه چند وقته متن قشنگ پیدا نمی کنم که آپ باشم
خوش به حالت
ولی سعی می کنم آپ بشم پس منتظرتم .............


esmael
ساعت16:33---3 آذر 1390
سلام خسته نباشي وبلاگ قشنگ وخوبي داري جالبه موفق باشي به منم سربزن ونظربده مرسي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در پنج شنبه 3 آذر 1390برچسب:,ساعت 15:58 توسط علی نيکنام| |

Design By : Night Melody